+ -

Aglomerarea din Aeroportul Internațional Henri Coandă București generată de o disfuncționalitate la baza de date NSIS gestionată de către Centrul Naţional Sistemul Informatic Schengen

În dimineața zilei de joi, 18 iulie 2019, la Aeroportul Internațional Henri Coandă București,  sistemul informatic utilizat de Poliția de Frontieră, respectiv baza de date NSIS gestionată de către Centrul Naţional Sistemul Informatic Schengen, a funcționat cu dificultate, fapt ce a generat aglomerarea zonei aferente Controlului Pașapoartelor, precum și a zonelor adiacente.

Menționăm faptul că sistemul informatic gestionat de Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) a funcționat normal și nu s-au înregistrat disfuncționalități.

În intervalul orar 5.00-7.00, pe sensul de ieşire din ţară a fost planificat pentru decolare un număr de 31 de zboruri, acest interval fiind considerat ”oră de vârf”. Precizăm că nu s-au înregistrat întârzieri la decolarea aeronavelor de pe Aeroportul international Henri Coandă București.

În conformitate cu datele publicate de Politia de Frontieră Română, problema a fost remediată, în prezent activitatea la nivelul controlului pașapoartelor derulându-se în parametrii normali.

De asemenea, CNAB recomandă pasagerilor să rezerve suficient timp în vederea parcurgerii tuturor formalităților premergătoare zborului (check-in, control securitate, control trecere frontieră, control vamal). Precizăm că în această perioadă corespunzătoare vacanței și concediilor, traficul de pasageri este în creștere și se înregistrează aglomerări în aeroporturi la nivel global.

 

Biroul de Presă

Compania Națională Aeroporturi București

CONNECT
Achizitii Publice
Airport News
Cookie Settings